Reytinqə yenidən "Apple" şirkəti başçılıq edir. Nəşrin qiymətləndirməsinə görə, "Apple" brendinin il ərzində dəyəri 17 faiz artaraq 145,3 milyard dollara çatıb. "Apple" brendinin dəyəri digər brendlərin qiymətindən minimum iki dəfə bahadır.
Siyahıda ikinci yeri "Microsoft" korporasiyası tutub. Ekspertlərin qiymətləndirməsinə görə, bu brendin dəyəri 10 faiz artaraq 69,3 milyard dollar təşkil edib.Üçüncü yerdə il ərzində 16 faiz - 65,6 milyard dollaradək bahalaşan "Google" brendi qərarlaşıb. Ən bahalı brendlər beşliyinə daxil olan yeganə qeyri-texnoloji şirkət "Coca-Cola" istehsalçısıdır. "Forbes" bu brendi 2014-cü il səviyyəsində olmaqla 56 milyard dollar dəyərində qiymətləndirib. Beşinci yerdə dəyəri 4 faiz artaraq 49,8 milyard dollara çatan "IBM" brendi yer alıb.
Qeyd edək ki, "Forbes" dünyanın ən bahalı brendlərinin illik reytinqini beşinci dəfədir tərtib edir. Reytinq üzərində işləyən jurnal əvvəlcə ABŞ bazarında iştirak edən 200 brendi seçib. Brendlərin qiymətləndirilməsində şirkətin üç il ərzində gəliri və sahədə oynadığı rol nəzərə alınıb. Yekun siyahıya 100 brend düşüb.
Hörmətli ziyarətçi, Siz qeydiyyatdan keçməmiş istifadəçi kimi sayta daxil olmusunuz.
Biz Sizə qeydiyyatdan keçməyi və ya öz adınz ilə sayta daxil olmağı məsləhət görürük.