AZAD AZƏRBAYCAN
Azad Azərbaycan.

Azadlığını sevənlərin azad saytı



Sənin Azad Musiqi Dünyan...

Music.Azad.Az. Bölmə Azad Azerbaycan.

Röya Ayxan - Sənə Ehtiyacım Var [FuLL Albom]

[Albom yüklə]. Bölmə Azəri Mp3.

Aygün Kazımova - Səni belə sevmədilər //2015

[Mp3 Yüklə] . Bölmə Azəri Mp3.

Burak Özçivit ~ Vogue Men

[Fotosessiya] . Bölmə Şəkillər.

Adriana Lima walks for Desigual at

New York Fashion Week. Bölmə Fashion .

Dillərə düşəcək bir Sevdam var...☜♡

Sevgi Sözləri. Bölmə Sevgi.

Əlhəmdülillah, səni Sevdirəni sevirəm....

Yolumuz İslam.... Bölmə İslam.

Həftənin ən yaxşı qolları - VİDEO

Video izlə. Bölmə Idman.

  • Music Azad.Az
  •  Röya-Göndər
  • Mətanət İsgəndərli - Gəl xoşbəxt olaq
  •  Günel - Divanə
  •  Evli, Mutlu, Çocuklu ツ
  • Dəb\Fashion | Qadın dünyası
  • Yolumuz İslam...
  • Sevgi - Romantika
07 aprel
Arıqlamaq istəyənlər üçün: duzun faydası
Bədəndə su saxladığı üçün idmanla məşğul olanlar duzun zərərli olduğunu düşünürlər.

Bu, yanlış fikirdir. Duz orqanizm üçün olduqca faydalı vasitədir. Məşqçi Ceyhun Vəliyev duzun orqanizmə xeyrindən danışır:

“Duz orqanizmdə su səviyyəsini qoruyan vasitədir. Hamıya məlumdur ki, bədənimizin 70 faizi sudan ibarətdir. Bədəndəki su ehtiyatının hətta 2 faizini itirəndə özümüzü yorğun hiss edirik. 10 faizini itirmək isə ölüm riskinə bərabərdir. Buna görə də duzun orqanizmə çox faydalı olduğunu anlamaq lazımdır. Duz, əsasən, qandakı su miqdarını qorumaq funksiyasını yerinə yetirir və böyrəyin nə qədər su ifraz etdiyini, özündə nə qədər saxladığını müəyyənləşdirir. Bəzi xarici sağlamlıq institutlarında və xəstəxanalarda aparılan araşdırmalarda çox duz yeməyin insan orqanizminə zərər verdiyi müəyyənləşdirilib. Həddindən artıq duzlu yeməyin təzyiq xəsətlərinə ziyan olduğu doğrudur. Lakin bu araşdırmalar zamanı idmanla məşğul olanlar nəzərə alınmayıb”.

“Fitneslə məşğul  olanlara duz mütləqdir”

“Fitneslə məşğul olduqdan sonra bədəndəki duzun miqdarı azalır. Araşdırmalar sübut edib ki, bədəndə duz azaldığı zaman insulinin miqdarı da azallmağa başlayır. İnsulin azalanda karbohidrat qəbulu zamanı orqanizm daha çox insulin buraxmaqda əziyyət çəkir.Tez zamanda formaya düşməyimiz üçün lazım olan amin turşularını və əlavə güc almağımız üçün istifadə etdiyimiz kreatini əzələyə çatdırmaqda insulin karbohidratının böyük rolu var. Duzdan az istifadə olunanda bədən bu prosesi  həyata keçirməkdə əziyyət çəkir.  Beləliklə, məşqdən sonra bədənin bərpası ləngiyir. Az duz qəbul etmək hərəkətsiz insanlar üçün yararlıdır. idmanla məşğul olanda isə duz tər yolu ilə çıxır. Bu, arıqlamaq üçün qaçış lentindən və ya velo trenajordan istifadə edənlərdə özünü daha çox göstərir. Eyni zamanda məşq zamanı əzələnin yığılıb bükülməsində də duz əsas rol oynayır. Yetəri qədər duz qəbul etmədikdə əzələ ləng böyüyür və onun dayanıqlılığı aşağı düşür. Duz az qəbul ediləndə məşq vaxtı bədəndə sudurğaların artması müşahidə olunur. Bu vasitə ilə orqanizmdə duzun az olduğunu müəyyənləşdirmək mümkündür. Gündəlik duz miqdarı 2-3 qramdır. İdman edənlərdə isə bu bir qədər çoxdur. Gün ərzində qəbul edilən duzun miqdarını hesablamaq çətin olsa da, həm idman edənlər, həm də etməyənlər bilməlidirlər ki, normadan artıq duz qəbul edəndə böyrəklər idrar yolu ilə duzu bədəndən çıxarır”.
Hörmətli ziyarətçi, Siz qeydiyyatdan keçməmiş istifadəçi kimi sayta daxil olmusunuz.
Biz Sizə qeydiyyatdan keçməyi və ya öz adınz ilə sayta daxil olmağı məsləhət görürük.
| Müəllif - hair, Baxılıb - 1247, Rəy sayı - 0 , Tarix: 7-04-2014, 19:30 |
 (səslər: 1)


Oxşar Xəbərlər:


İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.

Forumda son mövzu Baxış Cavab Müəllif Sonuncu

Populyar Xəbərlər
    Online
    İzləyicilər (0):
    Ziyarətçilər (16):
    Botlar (2):
    Hal-hazırda saytda: 18
    Günlük İzləyicilər
    Facebookda biz
    Reklam




    Son Rəylər
    
    Reklam
    Sorğu
    Azad olunmamış Azərbaycan
    Xəbər Müəllifləri
    Şərh Müəllifləri
    Sayğac